Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

środa, 27 listopada 2013

TAG: Kocham zimę!

W związku z tym, że na ulicach przygotowania do świąt idą pełną parą, a w moim rodzinnym Białymstoku temperatura spadła poniżej bezpiecznej granicy zera stopni postanowiłam zrobić Tag: Kocham jesień!


Serdecznie zapraszam :)



1) Ulubiony produkt do ust

Uwielbiam Lovely, Natural Lip Stick pomadka w sztyfcie z kamforą i mentolem, Masełko do ust z Nivea, vanilla i macadamia i oczywiście Carmex. O dwóch pierwszych produktach poczytacie TUTAJ.
Ochrona ust zimą to podstawa, jest tak samo ważna jak ochrona rąk, z tą różnicą, że na ręce nakłaamy rękawiczki, a na usta pomadkę ochronną. Dla mnie pomadka to zimowy must have!



2) Ulubiony lakier do paznokci

Lubię bardzo delikatne kolory, berze i pudrowe róże.


3) Ulubiona świeca

Takie samo pytanie padło już w Tagu: Kocham jesień. Moje ulubione zapachy to nadal pomarańcza i mandarynka, ta ostatnia bardzo kojarzy mi się ze świętami <3


5) Ulubiony napój

Ostatnio bardzo posmakowała mi herbata miętowa z dodatkiem czekolady, zioła, herbaty owocowe i kakao.


6) Ulubiony dodatek/ubranie

Czapka! Obecnie jestem posiadaczką 3 czapek i każdą lubię tak samo. Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez czapki w taki mróz czy śnieżycę!


7) Ulubiona fryzura na zimę

Lubie chodzić w spiętych włosach, jednak czapka to zdecydowany przeciwnik koków czy innych fryzur. Jako, że większość czapek jakie mam są z pomponami, to gdy mam zrobiony kok, pompon dosyć dziwnie odstaje. Zazwyczaj decyduję się na rozpuszczone włosy upchnięte pod czapkę


8) Co najbardziej lubisz robić zimą

Uwielbiam długie wieczory, ale tylko we weekendowe, nie lubię wracać po ciemku ze szkoły czy z miasta. Wieczór z dobrą książką, filmem, albo pracą domową z matematyki (pozdrawiam pana Kiełbasę, który dba, żeby moje wieczory nie były zbyt nudne) jest idealny :)


9) Najładniejsze wspomnienie związane z zimą

Ciężko powiedzieć, najładniejsze to może złe określenie, ale najmilej wspominam wyjścia na sanki :) Będąc dzieckiem większość dnia spędzałam na podwórku zjeżdżając na sankach czy lepiąc  bałwana. Przyznam szczerze, pomimo tego, że mam 18 lat bardzo chętnie wybrałabym się jeszcze na sanki :)


10) Ulubiony trend w modzie na zimę

Kominy i grube rękawiczki :) To najlepiej zgrana para jaką można sobie wyobrazić :)


11) Ulubione piosenki na zimę

Najczęściej włączam sobie kolędy albo po prostu tą składankę na YT- polecam! :)


12) Ulubiony zimowy sport

Leniuchowanie na czas :) No i jeszcze lubię jeździć na łyżwach (szkoda tylko, że jak jeżdżę to stanowię zagrożenie dla większości ludzi)


13) Czego nie lubisz zimą

Nie lubię to chyba słabe określenie, wprost nie cierpię oblodzonych chodników, które są posypane piaskiem. Wstrętne błoto wcale nie zmniejsza ryzyka poślizgu, wręcz na odwrót... bardzo nieciekawie jest fiknąć na chodniku ;p



14) Co mi się kojarzy z zimą

Choinka, mandarynki, kupowanie prezentów, reklama Coca-Coli :)



ZIMA JEST MAGICZNA <3

Zapraszam do wzięcia udziału w tagu :)





Pozdrawiam  RedHairControl

1 komentarz :

  1. Fajny pomyśł .... zapraszam na mojego bloga alicestyle76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets