Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

czwartek, 26 listopada 2015

WCIERKA z ekstraktem z chrzanu, majeranku i jałowca- BÁNFI HAJHULLÁST CSÖKKENTŐ HAJSZESZ

Hej!


Kilka ostatnich tygodni poświęciłam na pielęgnację skalpu, a właściwie na przyśpieszenie porostu. Jak łatwo się domyśleć sięgnęłam po wcierkę. W swoich zapasach mam dwie wcierki, jedna to powszechnie znana i lubiana wcierka Jantar, kolejnej zapewne nie znacie gdyż pochodzi z Węgier.


Wcierka o dźwięcznej i jakże prostej do zapamiętania nazwie BÁNFI HAJHULLÁST CSÖKKENTŐ HAJSZESZ zawiera w sobie ekstrakt z chrzanu, majeranku oraz jałowca. Posiadam odlewkę wcierki, którą dostała od Agnieszki- BLOG/YT i której pięknie za nią dziękuję!




Produkt okropnie śmierdzi. Porównując zapach do l-cysteiny to chyba jednak wcierkę, ale jeżeli ktoś chciałby pachnieć ogórkami kiszonymi to polecam!

Oceniając samo działanie jestem zachwycona! Nie sądziłam, że 100ml wcierki spowoduje jakiś porost, ale po odstawieniu produktu włosy zaczęły rosnąć jak szalone. Wcierka starczyła mi na ok 12 użyć, starałam się robić to regularnie co drugi dzień, czyli po każdym myciu. Po wcierce włosy były zdecydowanie dłużej świeże, nie były oklapnięte ani brudne. Przyrost? Licząc od wizyty u fryzjera, czyli już ok 10 tygodni włosy urosły mi 4 cm, co daje mi prawie tyle samo co ścięłam! Jestem pod wrażeniem! Standardowy przyrost to ledwo 1cm miesięcznie. Jestem bardzo zadowolona, bo włosy również mniej wypadają.



Jeżeli ktoś z Was jest węgierskojęzyczny to polecam poczytać komentarze na TEJ stronie, tłumacz niewiele daje :D



Ostatnio mam ochotę na kolejną wcierkę, stosowałam wodę pokrzywową, wodę brzozową, joanna rzepa, tonik babuszki Agafii oraz Jantar. Polecicie mi coś ? :)




7 komentarzy :

  1. Eh w Polsce pewnie nie można jej dostać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz ją widzę. Pewnie niedługo stanie się popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To tej wcierce rozmawiałyśmy na Meet Beauty :D Chętnie bym tego śmierdziucha przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przyrost :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets