Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

piątek, 13 grudnia 2013

Świąteczne paznokcie :)

Wiem, że nie jestem osobą, której paznokcie powinny być pokazywane w internecie jednak dziś postanowiłam się przełamać i pokazać wam mój sposób na modne w tym sezonie brokatowe zdobienia.

Mam łamliwą, krótką i szeroką płytkę, więc rzadko maluję na kolory przyciągające wzrok. Po długim namyśle doszłam do wniosku, że to są w końcu moje paznokcie i jeżeli komuś się nie podoba, że je tak maluję to już jego problem, niech nie zwraca na nie uwagi. Niestety nie każdego matka natura wyposażyła w długie, piękne i mocne paznokcie, inni muszą się męczyć z takimi jak moje.


Od dawna szukałam fajnego brokatowego lakieru, jednak żaden nie przypadł mi do gustu. Nie podobają mi się większe drobinki, a dodatkowo żeby mieć mega dużo brokatu na paznokciach trzeba nałożyć po kilka warstw. Ja wolę się nie męczyć i zainwestowałam w brokat i zwykły lakier :)


Użyłam:

Bezbarwny lakier do paznokci (jako warstwa do, której przyklei się brokat oraz jako top coat)
Sypki brokat, zakupiony w chińskim centrum handlowym, cena 4 zł
Pędzelek do malowania farbami :)


Paznokcie pomalowałam bezbarwnym lakierem, następnie na mokry lakier nakładałam przy użyciu pędzelka brokat. Ja nałożyłam dwie warstwy, bo lubię całkowite krycie :)
Wszystko pokryłam lakierem.








Taki Manicure nie jest raczej trwałą rzeczą, jak każdy brokatowy szybko będzie odpadał, ale jeśli chcemy mieć tak ozdobione paznokcie na 2-3 dni to jest to fajny pomysł :)




Pozdrawiam  RedHairControl

7 komentarzy :

  1. o mamo! śliczne są :)! nie ma się co wstydzić, ja przez kilka dobrych lat mojego życia obgryzałam paznokcie i to był koszmar..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też obgryzałam. Nawet te paskudne lakiery na mnie nie działały :D

      Usuń
  2. Jakie słodkie kuleczki z tych Twoich pazurków ;D
    Śliczny odcień, brokat idealny na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może spróbuj przerzucić się na hybrydy żeby zapuścić i wzmocnić pazurki? U mnie daje to mega fajne efekty, bo w końcu mam długie i mocna pazury :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets