Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

piątek, 31 stycznia 2014

Maska błotna do twarzy z kolagenem- Bingo Spa

Heej :)

Bardzo lubię maseczki do twarzy, najbardziej przypadły mi do gustu te z zieloną glinką. Ostatnio będąc na zakupach w Auchanie oczywiście zajrzałam na dział z kosmetykami. Od jakiegoś czasu czaiłam się na błotną maskę do twarzy z Bingo Spa, więc ją kupiłam.

Cena: ok 13 zł
Pojemność: 150 g
Od producenta:
Błotna maska do twarzy BingoSpa z kolagenem to preparat na bazie Czarnego Błota z Morza Martwego charakteryzującego się silnym działaniem odżywczym na skórę. Jest nadzwyczaj skuteczne w walce z problemem przetłuszczającej się skóry, niezastąpione w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej oraz nieocenione w zwalczaniu trądziku i wykwitów skórnych wywołanych łojem zatykającym pory skóry. Maska błotna BingoSpa ma dobroczynny wpływ na pory skóry – odtyka je, ściąga, dezynfekuje, pielęgnuje, oczyszcza, co może owocować zmniejszeniem wydzielania się łoju i zmniejszeniem ryzyka pojawienia się zmian trądzikowych.
Maska błotna BingoSpa zawiera składniki aktywne:
-10% naturalnego błota z Morza Martwego
-5% rozpuszczalnego kolagenu

Moja opinia:

Maska ma ciekawą konsystencję rozpuszczającego się budyniu. Fajnie ściąga pory pozostawiając skórę czystą. Nie wiem czy zmniejsza ilość pryszczy, bo nie mam z nimi aż takiego problemu. Nie wiem czy następnym razem bym ją kupiła, chyba mnie aż tak nie urzekła. Dużym minusem jest brak foli czy pokrywki zabezpieczającej mazidło. Maskę można swobodnie odkręcić jeszcze w sklepie przez co dostają się do niej bakterie. Całkiem przyjemny zapach, lekko czuć aromat soi morskiej. Myślę, że następnym razem użyję jej razem z mąka ziemniaczaną o której pisałam w TYM poście :)







Pozdrawiam  RedHairControl

5 komentarzy :

  1. Przeuroczo wyglądasz :D Hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W Białymstoku akurat mają. Nie wiem niestety jak jest w innych miastach. Ja za maskę zapłaciłam ok 13 zł, na stornie producenta jest ona po 12, jednak doliczając koszty przesyłki zdecydowanie taniej jest pojechać do Auchana :)
      W moim Auchanie są również produkty do włosów z BingoSpa :)

      Usuń
  3. W życiu nie widziałam osoby, która wygląda tak ładnie z maseczką na twarzy:D
    Oglądam się za tą maską już od dłuższego czasu, a dostanie jej stacjonarnie graniczy z cudem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tyko zdjęcie, jak miałam ją na twarzy mój kot nie był zadowolony. Chyba się bał :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets