Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

czwartek, 24 kwietnia 2014

Dziwne metody w codziennej pielęgnacji

Witam Was bardzo serdecznie :)


Zapraszam na post dotyczący rzeczy, których używamy do codziennej pielęgnacji pomimo, że wcale nie są do tego przeznaczone, a co dziwniejsze sprawdzają się i to bardzo dobrze :)


Mąka jako sposób na każdą biedę
Mąka ziemniaczana, o której pisałam w TYM poście, to całkowicie niekosmetyczny produkt, który znajdzie zastosowanie wszędzie. Stosujemy go jako zasypka dla dzieci, jako puder, suchy szampon oraz do pogrubienia rzęs przed malowaniem. Jak widać mąkę można używać nie tylko do ciasta!

Kreska jak ze sklepu budowlanego
Sposób znany, ja stosuję go zawsze gdy się mieć w miarę równe kreski. Taśma przyklejona przy oku ułatwia narysowanie kreski, która wychodzi poza linię rzęs, co prawda ja jeszcze nie mam tak wprawionej ręki, ale lepiej już  chyba nie będzie. Polecam taśmę izolacyjną, jest wąska i dobrze się przykleja :)


Fluidowe usta
Nie wiem jak się odmienia słowo fluid, cóż deklinacja nigdy nie była moją mocną stroną... Ale pewnie każda z Was już się domyśla o co chodzi. Ja tak, nie robię, ale moja siostra zawsze. Przed każdym nałożeniem szminki, nakłada na usta odrobinę fluidu.... szminka ma się dłużej trzymać i nie zjadać się. Wcale się nie dziwię, że szminka się nie zjada, smak fluidu chyba nie należy do ciekawych.

Żółtko do mycia włosów
Na rynku są setki szamponów, a kobiety wybierają jajka... Sama tego nie testowałam, ale podobno bardzo dobrze się sprawdza. Kto by pomyślał, że poczciwa kura daje tyle dobrodziejstwa naszym włosom ? 

Skarpeta na głowie
Masz starą skarpetę, ale miłość do rzeczy zbędnych nie pozwala ci się jej pozbyć ? Zrób cobie wypełniacz do koka, albo gumkę do włosów! Wystarczy obciąć odpowiednią szerokość materiału i gotowe! Prostota sama w sobie.

Kawowy piling
Czyli jedyny jakich używam więc jednocześnie mój ulubiony. Niezawodny w każdej sytuacji no i oczywiście darmowy. Ja podkradam fusy z kubka taty, więc nie marnuję kolejnej porcji tego aromatycznego składnika. Kawa to kolejna rzecz, która jest całkowicie niekosmetyczna, ale jest tak stosowana :)

Najpierw zęby potem szczotka
Oczywiście żartuję, nie czyszczę Tangle Teezer tą samą szczoteczką co myję zęby, ale to właściwie jedyny mój sposób na czyszczenie TT. Delikatne ząbki łatwo się wyginają i łamią, więc nie będę jej maltretować wyciąganiem włosów  palcami. Szczoteczka nasączona w Facelle, dobrze oczyszcza TT z brudów, które się na nim sadziły i wyciąga włosy spomiędzy ząbków.

Ołówek do paznokci
Wiele razy zarówno na blogach jaki i  YT widziałam, zdobienia paznokci wykonane zaostrzonym ołówkiem lub szpileczką. Nie musimy wydawać pieniędzy na sondę, ołówek znajdzie się w każdym domu :)



To wszystko. Dużo tego całkiem, biorąc pod uwagę, że rzeczy których używamy na co dzień znajdują zastosowanie w przeróżnych dziedzinach życia :)


Dorzucam zdjęcie włosów, z których kolor się już dosyć mocno wypłukał. Dziś będę poprawiać kolor Venitą, ale nie wiem kiedy wrzucę zdjęcia.
Jutro o 8.30 mam koniec roku, potem jadę do babci,  wieczorem idę z koleżankami oblewać zakończenie roku szkolnego, z kolei w sobotę jest białostockie spotkanie blogerek, na które pójdę na pewno bardzo zmęczona, więc nie mam pojęcia kiedy wrzucę aktualizację włosową. Jak żyć w taki pędzie ?

Tak w ogóle to stwierdziłam, że moje włosy są jak oś czasu im dłuższe tym bardziej widać zarys historyczny. Na zdjęciu widać o co chodzi :)


 Jak widać, na włosach mam pozostałości po hennie, czyli odrosty, które nadal ciężko pokryć farbą. "Końcówki" czyli ok 20 cm moich włosów są nadal pokryte farbą, którą stosowałam jakieś 2 lata temu, włosy były rzadko ścinane, no i wolno rosły, potem przez rok były hennowane, teraz znów są malowane, więc wszystko się na nich już miesza. Nie wiem ile czasu zajmie mi powrót do normalności włosów, ale mam nadzieję że nie długo.




Pozdrawiam  RedHairControl

8 komentarzy :

  1. Fajne masz włosy i ja sobie jutro zafarbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję kilka z tych metod :) Kropki na paznokciach często robię wypisanym długopisem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fluid na ustach... chyba nie jestem aż tak odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółtko testowałam :P paskudztwo. Odżywia, ale nie udało mi się wszystkiego wypłukać, mimo, że płukałam długo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne masz włosy :P Naprawdę dziwne te niektóre sposoby ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. O kilku metodach słyszałam. Szczególnie tych włosowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling kawowy robię bardzo często ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets