Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

czwartek, 17 lipca 2014

Biały Jeleń- szampon idealny

Cześć :)

Już po raz kolejny przepraszam, za bardzo długą nieobecność na blogu, ale czas mi na to nie pozwala. Miałam trochę spraw do załatwienia, papiery na studia, latanie po lekarzach medycyny pracy, aż nareszcie rozpoczęcie pracy. Tak znalazłam pracę. Jestem "pracownikiem produkcji spożywczej" w Agrovicie. Praca ciężka, 8 h na nogach, 15 minut przerwy i w dodatku na akord- 0,11 zł za słoik ogórków konserwowych. Pieniądze z tego będą marne, ale za to jakie bogate doświadczenie zawodowe, no i żadna praca nie hańbi!

Wracając do tematu przedstawiam Wam mój ulubiony szampon! Po raz kolejny udowadniam, że tanie nie znaczy gorsze. O szamponach możecie poczytać w TYM poście.


Hipoalergiczny szampon do włosów Biały Jeleń




Cena:
6 zł za 300  ml- cena wizażowa, w moim sklepie jest chyba trochę droższy.


Opakowanie:
Prosta biała buteleczka z ładną grafiką- czytelne napisy, brak naklejek. Wygodny dozownik, szampon nie wylewa się na rękę w zbyt dużej ilości.


Od producenta:
Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Jest przeznaczony głównie dla osób o skórze wrażliwej, mieszanej i do włosów tłustych. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste.
Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.
Zawiera:
• proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie
• bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa
• biotynę zwaną witaminą pięknych włosów
• naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein and Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Starch, Laureth-7 Citrate, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Parfum, Trimethylolpropane Trioleate (and) Laureth-2, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Urea, Disodium Phosphate, Biotin, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglyceride, PEG-14 M, CI 75810 (27.08.2010)

Moja opinia:
Szampon jest bardzo delikatny, ale jednocześnie dobrze oczyszcza włosy. Mam wymagającą skórę głowy, którą łatwo podrażnić, ten szampon nie zrobił tego ani razu! Jest bardzo przyjemny dla mojej skóry, a włosy pozostawia miękkie i przyjemne w dotyku. Dobrze sprawdza się przy zmywaniu oleju, chociaż nie wiem jak by się zachował gdybym miała naolejowany skalp- robię to bardzo rzadko więc nie mam porównania.
Ma wygodne, czytelne opakowanie. Konsystencja jest w sam raz, produkt nie jest lejący się i dobrze rozprowadza się na włosach. Zapach ma neutralny. Niestety nie wpłynął na przetłuszczanie się skalpu, ale nie wymagałam tego od szamponu. Jestem na prawdę zadowolona i pewnie jeszcze po niego sięgnę :)


Dodatkowo:

W sklepach jest dostępna również odżywka od Białego Jelenia, która jest przeznaczona do włosów zniszczonych i suchych, czyli dokładnie takich jak moje. Chętnie ją przetestuję, chociaż nie wiem jeszcze kiedy- jak na razie mam kilka rzeczy do zdenkowania. Jeżeli używałyście tej odżywki- proszę o radę czy warto w ogóle kupować :)


Produkt oceniam na:






Niestety nie mogę zapowiedzieć kolejnego posta, nie mam na niego czasu, chociaż koncepcja jest :)
Dzisiaj przerobiłam 513 słoików ogórków konserwowych i jestem padnięta. Od 4.30 jestem na nogach i nie bardzo kontaktuje- czuję się jak po dobrej imprezie. Grafik nie pozwala na odpoczynek, pracujemy na 3 zmiany, jutro idę na 14-22 w sobotę tak samo, niedziela i poniedziałek 22-6 rano. Nie wiem kiedy będę pisać posty, bo po pracy jestem super zmęczona i marzy mi się odpoczynek- moje wakacje się skończyły :(

Jak na ironię przez cały dzień nuci mi się piosenka- Ogórek wąsaty...  zboczenie zawodowe ? :(




9 komentarzy :

  1. Używałam kilka miesięcy temu, niestety u mnie się nie sprawdził ;( aktualnie czaję się na szampon song of india - w pudrze :) miałam saszetki, pod koniec miesiąca zamówię duże opakowanie :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuźka ! Uważaj tam w Agro bo koleżanka pracowała i nieźle oszukują z kasą, trzeba się upominać itp ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuźwa w tym naszym Biedasotku to nigdzie się nie dorobimy! Dzięki za info! :**

      Usuń
  3. Jak taki dobry to chyba warto go zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze ale mam w planach zakupowych po wykończeniu zapasów :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam nic z Białego Jelenia, może akurat zacznę przygodę z tą firmą od Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ciąży używałam tego szamponu i byłam bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale czytałam dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale może w przyszłości wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets