Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

czwartek, 7 listopada 2013

Moje urodowe grzechy i przestępstwa

1. Za mało peelingu

Niestety należę do grupy leniwców, którzy nawet raz w tygodniu nie są w stanie zrobić sobie peelingu. To zdecydowanie największy mój grzech, bo szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam peeling kawowy lub cukrowy. Jeśli już się zdecyduję się raczej na te gotowe które niespecjalnie się u mnie sprawdzają, ale przynajmniej stoją pod ręką :)

2. Ściskanie włosów gumką

Wiem, że to niszczy włosy tak samo mocno jak prostownica czy rozjaśniacz, ale ja nie jestem w stanie upiąć lekko włosów. Nie lubię jak włosy włażą mi do oczu lub sterczą w różne strony. Także niestety jak upinam je w koczek lub kucyk to zazwyczaj bardzo ciasno związuję je gumką, na szczęście tą bez metalowych elementów :)


3. Nie dbam o skórę pod oczami

Jako posiadaczka pięknie ubarwionych na fioletowo sińców pod oczami już dawno zobowiązałam się do używania żelu z arniką. Mój zapał skończył się po ok tygodniu regularnego stosowania, co niestety widać pod oczami :( Efektem jest przymus nakładania korektora w ilości podwójnej.
O korektorze pisałam Tutaj.

4. Tapirowanie włosów

Rzadko, ale niestety się zdarza. Każda z nas zna uczucie gdy budzimy się rano, a nasze włosy odmawiają nam posłuszeństwa i układają się jak tylko im się to podoba. Zazwyczaj w takich momentach decydujemy się na upięcie. Włosów mam mało więc aby upiąć je w ładnego koka czasami muszę je natapirować, jednak zawsze staram się robić to bardzo delikatnie :)


5. Nawilżanie ciała

Delikatna, nawilżona i jędrna skóra, niby nic trudnego, bo przecież wystarczy regularne nawilżanie i peelingi i gotowe! Jednak nie. Niestety nie mogę używać zwykłych balsamów, kremów czy maseł do ciała. Moja skóra jest bardzo delikatna i każdy kontakt z czymś chemicznym warunkuje silną wysypką i swędzeniem skóry (zazwyczaj nóg). Jedynym nawilżaczem jaki mogę bez przeszkód stosować jest oliwka z BD. Niestety olejek bardzo długo się wchłania, a ja zazwyczaj nie mam czasu czekać, aż moja skóra będzie sucha, a ubrania pozostaną czyste




Moja spowiedź dobiegła już końca. Więcej grzechów staram się nie popełniać :)
A jak u Was jest z tymi grzeszkami ?



O czym dziś piszemy ? :)




Pozdrawiam  RedHairControl

2 komentarze :

  1. gumka na włosach to i mój grzech :D także nie wyobrazam sobie żeby włosy mi sobie latały jak i gdzie chca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo t gumka do włosów to moj najwiekszy grzech a ja zazwyczaj w domu zwiazuje , bo mi tak wygodnie poprostu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets