Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Akcja włosomaniaczek: Siemię lniane czy drożdże? -Anwen

Pewnie już słyszałyście o najnowszej Akcji Włosomaniaczek :) Przyłączając się do akcji musimy wybrać jedną z form kuracji: drożdże albo siemię. Ja zdecydowałam się na drożdże. Rok temu, dokładnie 30 stycznia piłam drożdże więc wiem z czym się to wiąże.

Myślę, że miesiąc to za mało na jakieś efekty po drożdżach i jeżeli będę dała radę to po prostu przedłużę sobie kurację :)Najbardziej boję się jednak wysypu pryszczy, który na pewno się pojawi :( Cóż, dla długich, pięknych włosów jestem w stanie zrobić wszystko.

Moja obecna długość włosów: 40 cm





Oczywiście nie rezygnuję z dotychczasowej pielęgnacji, nadal będę olejować i wcierać Babcię Agafię :)

Przyłączyłyście się do którejś z akcji ?


Pozdrawiam  RedHairControl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets