Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

niedziela, 12 października 2014

Niedziela dla włosów #6- płukanka z hibiskusa

Cześć!

W dzisiejszej niedzieli dla włosów przedstawiam Wam efekty płukanki z hibiskusa.
Hibiskusową herbatę kupiłam w sklepie ziołowo- medycznym na dworcu PKS, za 50 gramowe opakowanie zapłaciłam 5.50 zł.

Kwiaty hibiskusa mają piękny, intensywnie czerwony kolor i cudnie pachą- to najbardziej zachęciło mnie do zrobienia płukanki :)

Do przyrządzenia herbatki producent zaleca zaparzyć jedną łyżeczkę- jako, że ja nie będę tego piła tylko płukała włosy, do płukanki użyłam 1,5 łyżki stołowej herbatki. Wszystko zaparzyłam pod przykryciem i zostawiłam do ostygnięcia.

Wczoraj wieczorem naolejowałam włosy. Dziś umyłam je szamponem do włosów rudych i nałożyłam odżywkę z Loreal Preference ( zdenkowałam maleńkie opakowanie dołączone do farby), do ostatniego płukania użyłam hibiskusa.

Prawdę mówiąc nie zauważyłam jakiegoś specjalnego efektu, może hibiskusa było za mało, ale za dużo oczekiwałam. Włosy są niestety spuszone bo są wysuszone syszarką, bo czas mnie poganiał.

Zdjęcia są robione w świetle naturalnym na nowo otwartym Stadionie Jagiellonii :)

Efekt:










14 komentarzy :

  1. śliczna jesteś ;* i kolor włosów masz mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o płukance z hibiskusa, ale moje włosy nie lubią się z ziołami, pewnie zareagowałyby mega przesuszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o tej płukance, a kolor masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś próbowałam płukanki z hibiskusa i też nie zauważyłam efektu. Być może jest na tyle subtelny, że dopiero po pewnym czasie regularnego używania coś widać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może dopiero po regularnym stosowaniu dałby jakieś większe efekty. Masz świetny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie planuję to sprawdzić, może efekty będą :)

      Usuń
  6. A mnie się niesamowicie podobają Twoje oczy! Płukanek nigdy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie slyszalam o tej plukance. Masz piękny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O takiej płukance pierwszy raz czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie stosowałam tej płukanki na włosy :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets