Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

wtorek, 2 czerwca 2015

Aktualizacja włosowa maj 2015

Hej!


Maj już za nami więc pora na jego podsumowanie!

Oczyszczanie:
Garnier Fructis 3 olejki
Garnier Ultra Doux siła 5 ziół
BingoSpa szampon kolagenowy

Odżywianie:
Placenta
BingoSpa maska z elastyną
maska Gloria
Farmona odżywka z lnem

Zabezpieczanie:
Syoss fluid do końcówek

Dodatkowo:
olejek Babydream
olej sezamowy
keratyna hydrolizowana
l-cysteina
aloes zatężony 10 krotnie
mleczko pszczele

Wrzucam zdjęcia z niedzieli ponieważ nie miałam czasu na zrobienie nowych




Dodatkowo wrzucam zdjęcia swojego super odrostu... za jakieś 2 tygodnie chyba będę malować włosy :)






9 komentarzy :

  1. Musze w końcu kupic tego Syossa do końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy dobrze się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest mikro odrost moja droga :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój odrost jest duuuużo większy :( Też już muszę myśleć o koloryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ładnie włoski wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pięknie :) I trochę im przybylo cm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają, co raz lepiej :) A ja zapraszam na rozdanie u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądają, co raz lepiej :) A ja zapraszam na rozdanie u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets