Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

piątek, 30 sierpnia 2013

Mój plan na wrzesień, czyli herbatka z kopru włoskiego!


Koper włoski to afrodyzjak stosowany w starożytnej Europie
. W medycynie ludowej wykorzystywany w celu wzmocnienia organizmu. Wywar z kopru włoskiego pobudza wydzielanie żółci i soku żołądkowego zatem przyśpiesza trawienie. Stosowany jako środek wykrztuśny przy kaszlu, oraz dla poprawy wzroku. Koper dobrze wpływa na nasze nerwy i potencję (pobudza krążenie krwi, przez co zwiększa popęd seksualny). Przyśpiesza gojenie się ran, a także porost włosów.

I właśnie o porost włosów mi chodzi! Koper wzmacnia cebulki włosowe dzięki czemu włosy mniej wypadają i szybciej rosną.
Dodatkowo koper włoski zawiera substancje podobne do fitoestrogenów, które korzystnie wpływają na nasz cały organizm. Ponadto może działać na porost piersi, a tym nie pogardzę :)
Fitoestrogeny mają działanie antynowotworowe

Mój plan:


Pomimo tego, że moich włosów nie jest za dużo w tej kuracji chodzi mi konkretnie o porost obecnych już włosów, a nie wysyp babyhair. Po kuracji siemieniem lnianym mam całkiem spory wysyp, jednak muszę przyznać, że nie byłam zbyt wytrwała i zwyczajnie zapominałam o wypiciu kubeczka siemienia.Mam nadzieję, że przy kuracji koprem będę wytrwalsza. Zacznie się rok szkolny, więc będę bardziej systematyczna :)

Codziennie, prze miesiąc będę piła 1 kubek kopru włoskiego (w saszetkach). Jeżeli koper będzie dobrze działał na włosy i organizm a przy tym będzie mi smakował, jestem gotowa przedłużyć kurację :)
Początek kuracji: 01.09.2013
Koniec kuracji: 01.10.2013


Życzcie mi smacznego!

Pozdrawiam  RedHairControl

6 komentarzy :

  1. ja jestem na etapie picia pokrzywy :)
    smacznego ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokrzywy nie polecam, piłam ją chyba przez 2 miesiące dzień w dzień i jeżeli chodzi o włosy to nic nie zauważyłam :( Fakt, miałam niezły proces oczyszczania twarzy, bo wysyp miałam straszny, prawie jak po drożdżach, ale włosy wcale nie urosły więcej niż zwykle ;/

      Usuń
    2. kurcze :< ja zaczęłam ją pić, bo od pewnego czasu miałam nadmierne wypadanie włosów.. mnie wysypało po drożdżach właśnie, więc przestałam je pić, a teraz tak profilaktycznie piję pokrzywkę. Z dwojga złego lepiej mi pić zielsko niż grzybki. Ale miło że odpowiedziałaś, pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Radzę uważać z koprem, jeżeli masz za dużo progesteronu (a koper jeszcze go zwiększa) możesz nabawić się mocnego wypadania zamiast baby hairów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc nigdzie nie czytałam o złym wpływie kopru na organizm, ale dzięki za informację, na pewno zwrócę na to uwagę :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets