Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

niedziela, 22 września 2013

Ulubieńcy września

Dzisiaj chcę się z wami podzielić moimi wrześniowymi ulubieńcami


Liabel Crema Capelli lisci effetto seta

 

Proteinowa maska do włosów prostych. Kupiłam ją przypadkowo. Całkiem fajnie nawilża włosy, nie obciążając ich, dodatkowo ma przyjemny zapach. Włosy są miękkie i wygładzone. Ładnie się układają i nie puszą za bardzo. Cena to 7,50 zł za 500ml więc oszałamiająco. Jedynym minusem jest dostępność i brak wszelkich opinii w internecie. 

Oto skład:  Aqua, Cetrimonium Chloride, Cethearyl Alcohosl, Parfume, Ceteareth 20, Ceteareth 12, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk Protein, Methylchloroisothiazolinone, Metrylisothiazolinone







Gloria Maska do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych


Kolejny produkt dostępny jedynie w Auchanie. Niestety nie sprawdziła się u mnie jako maska regenerująca, włosy nie były aż tak odżywione jak tego oczekiwałam. Używałam jej jako dodatek do masek domowych, myślę, że dodam ją także do henny. Fajnie zachowywała się też przy nakładaniu bez spłukiwania, oczywiście w bezpiecznej ilości :) Najgorszy jest jednak zapach, a raczej smród przypominający płyn do płukania tkanin. Fuu śmierdzi na kilometr nawet po spłukaniu włosów.

Aqua, Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Humulus Lupulus Extract, Parfum, Panthenol, glyceryl
stearate, citric acid, 
Methylchloroisothiazolinone(and) Methylisothiazolinone,
Bromonitropropandiol,

Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene,
Benzyl Salicylate, Citral.




Woda Brzozowa- Gloria



Znana, lubiana i niestety strasznie śmierdząca woda brzozowa. Kupiłam ją z myślą o walce z wypadającymi włosami. Chodziło mi również o porost włosów :) Nie zawiodłam się! Włosy mniej wypadają i mam mnóstwo nowych baby hair! Musiałam niestety przelać ją, do innego opakowania, bo szklana buteleczka myliła mi się z opakowaniem lakieru również z Glorii.

Skład: alcohol denat., betula verrucosa extract, glycerin, ethylparaben, aqua

 

 

Calcium pantothenicum



Pomimo, że nie pisałam o tym we wrześniowym planie, zaczęłam stosować CP. Pomysł zrodził się przypadkowo i wcale nie żałuję! CP bardzo wpłynęło na moją cerę :) Jest teraz w dużo lepszym stanie niż było. Wcześniej nie narzekałam na jakiś straszny wysyp czy coś w tym rodzaju, ale już po 2 tygodniach stosowania 2 tabletek dziennie zauważyłam, że moja cera jest dużo ładniejsza. Paznokcie zaczęły szybko rosnąć i są twardsze :) Jedynym minusem jest to, że CP dosyć mocno wpłynęło na mój sen. Tabletki zażywam zazwyczaj rano przy śniadaniu, przez cały dzień było spoko, a następnego dnia koszmar! Miałam straszny problem ze wstawaniem :( Kładłam się ok 22:15-22:30 nie mogłam wstać o 6! Zazwyczaj nie mam problemów ze wstawaniem, ale mając na 8 do szkoły, nie mogę pozwolić sobie na zaspanie. Musiałam nastawiać budzik na 5:50 żeby się rozbudzić, a jednocześnie jakoś nie zasnąć. Na szczęście to jedyny minus jaki zauważyłam



Koper włoski- herbatka



Piję regularnie od 1 września. Pychocie! Uwielbiam zioła, pokrzywę i koper włoski mogłabym pić litrami :) Prawdę mówiąc ciężko mi powiedzieć, czy koper włoski wpłynął na moje włosy tak jak tego oczekiwałam, ale nawet jeżeli nie to i tak bardzo mi posmakował. Ma lekko słodki smak i ładny zapach. Dodatkowo wspomaga pracę jelit i poprawia trawienie (nie żebym wcześniej narzekała ;> ) O koprze pisałam TUTAJ, poruszyłam tam między innymi temat wpływu kopru na porost piersi. Niestety tego nie zauważyłam, ale nie mam zamiaru rozstawać się z herbatką,więc jeżeli zauważę to na pewno to opiszę :)



Na koniec zostawiłam tusz do rzęs który kupiłam na promocji w Biedronce :)

Maybelline, Volum' Express

Normalna cena to od 17 do 27 zł. Ja w biedronce kupiłam go za 16.99 ! Do tego była również kredka, do wyboru biała lub czarna. Zdecydowałam się na białą, ale pierwsze co zrobiłam to połamałam ją temperując. Z kredki nie jestem zadowolona, ale z tuszu jak najbardziej! Fajnie pogrubia rzęsy, wydłuża je i rozczesuje. Więcej napiszę w recenzji tuszu :)














Dobrej nocy! :)
Pozdrawiam  RedHairControl

4 komentarze :

  1. Mam zamiar wypróbować maskę z Glorii, jednak jej zapach trochę mnie zaniepokoił. Ja u siebie po CP nie zauważyłam jakiś efektów, może je za krótko używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biorę dopiero od 3 tygodni, ale mam zamiar brać jeszcze przez kilka kolejnych, później zrobię przerwę :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. myślalam, że nie lubisz glorii, a tu proszę:D znajduje się w ulubieńcach? hehe

    szkoda, że nie napisałaś, gdzie kupiłaś maskę Liabel Crema Capelli lisci effetto seta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niestety nie sprawdziła się u mnie jako maska regenerująca, włosy nie były aż tak odżywione jak tego oczekiwałam. Używałam jej jako dodatek do masek domowych, myślę, że dodam ją także do henny"

      Dodałam ją do ulubieńców ze względu na ciekawy efekt przy hennowaniu :)

      Szczerze mówiąc nie wiem gdzie jest dostępna.
      W Białymstoku można ją kupić w Galerii Zielone Wzgórza na stoisku na przeciwko Natury, aczkolwiek nie wiem czy ta informacja Ci pomogła, gdyż jak widziała jesteś z Ełku. Myślę, że można poszukać w małych drogeriach lub w internecie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets