Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

środa, 25 września 2013

Idealny prezent urodzinowy :)


Zawsze marzyłam o kocie. Dziś moje marzenie się spełniło <3


Dziękuję Marlenko <3




Z mamusią najlepiej <3






 






Dwa słodziaki


Nie śpię, bo kot zajął mi łóżko


8 komentarzy :

  1. Ale słodki kociak ! Ja miałam kotkę, która urodziła mi 5 identycznych czarnych kociątek, które niczym się nie różnią, są identyczne więc ich nie rozróżniam i do każdego mówię po prostu "kot" - uniwersalna nazwa :D Jak nazwałaś swego nowego czworonożnego przyjaciela ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to kotka, ale i tak nazywa się Mruczek ewentualnie Kot :)

      Usuń
  2. Jejku, sama słodycz!
    Też jestem kociarą, moja Tosia niedawno obchodziła rok a nadal jest z niej straszny łobuz!
    Koty to wyjątkowe stworzenia =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wyznawczynią zasady 3x K: Koty, Kawa i Książki. Jest absolutnie cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak! Uwielbiam takie małe puchowe misiowe kociaki <3 Mój chłopak miał małą czarną Funię niestety tylko tydzień bo zaginęła :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaa! Kociarskie serce każe mi ukraść Ci kota, bo jest mega słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodki to on jest, ale tylko gdy śpi. Ostatnio przechodzi fazę gryzienia wszystkiego co da się ugryźć i oczywiście wszystko drapie :)

      Usuń
  6. Jaki cudowny! <3 Zakochałam się *.* mam podobnego, ale w wersji rudej. Moja bestia ma już około siedmiu lat i bynajmniej nie przypomina już słodkiego małego kociaczka, jakim kiedyś był. Koty uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets