Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

niedziela, 6 października 2013

Moja maseczka nawilżająca- DIY

Jesień- pora jeszcze bardziej intensywniejszego nawilżania włosów :) Jak zapowiadałam w studniówkowej pielęgnacji Tutaj od początku października zaczynam regularne olejowanie. Przedstawiam maseczkę własnej roboty do włosów mocno porowatych:
  • 1 łyżeczka (herbaciana) oleju z pestek winogron
  • 1 łyżeczka olejku Babydream
  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek
  • 0,5 łyżeczki gliceryny (ostrożnie! w moim przypadku w za dużej
    ilości działa jak olej rycynowy, czyli może lekko przesuszyć)
  • ok 1 łyżki stołowej maseczki Gloria






Wszystko starannie wymieszałam i nałożyłam na lekko zwilżone włosy.Maseczkę trzymałam na głowie ok 3 godzin, następnie umyłam włosy szamponem Joanna z miodem i cytryną. Na koniec oczywiście nałożyłam na krótką chwilę odżywkę dla lepszego rozczesania włosów po umyciu :) Włosy są bardzo nawilżone, miękkie i przyjemne w dotyku : >







Pozdrawiam  RedHairControl

2 komentarze :

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets