Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

poniedziałek, 21 października 2013

Moje najświeższe zakupy kosmetyczne


Joanna, Naturia, Szampon z odżywką do włosów suchych i zniszczonych z pszenicą KWC


Szampon kupiłam całkowicie przypadkowo. Nie cierpię na brak szamponów w domu, obecnie mam 5 których używam na zmianę, ale zachęcona dobrymi opiniami na temat firmy Joanna postanowiłam go kupić. Od szamponu wiele nie wymagam, ma jedynie dobrze myć włosy. Nie wierzę w nawilżające właściwości szamponów, od tego jest odżywka lub maska. W obecnej chwili niewiele mogę powiedzieć na temat szamponu, bo użyłam go jedynie raz. Więcej pojawi się w recenzji za jakiś czas :)

Cena: ok 6zł
Pojemność: 500ml


Pollena-Malwa, Gloria, Emulsja do włosów KWC



Już od dawna czaiłam się na tę emulsję, jednak nigdy nie było okazji żeby ją wypróbować. Spędzając niedzielne popołudnie (z bardzo cierpliwym T ♥) przed kosmetycznymi półkami w Auchanie zdecydowałam się na zakup emulsji. Producent obiecuje między innymi łatwiejsze rozczesywanie, tu już na starcie nie mogę tego potwierdzić : < Po użyciu mojego nowego szamponu nałożyłam na odciśnięte włosy niewielką ilość emulsji. Miałam wrażenie, że odżywki wcale nie ma na włosach więc nałożyłam po raz drugi tę samą ilość. Dzięki Bogu włosy rzeczywiście nie były obciążone, ale jeśli chodzi o rozczesanie to nawet nie będę tego komentowała. W tym wypadku nie zdecydowałam się nawet na TT, tylko od razu nałożyłam warstwę odżywki bez spłukiwania z Joanny. Wtedy poszło już jak z płatka :)
Więcej w recenzji.


Cena: ok 3 zł
Pojemność: 200ml




Woda brzozowa





O tym produkcie nie trzeba dużo mówić, to po prostu kolejne opakowanie cudu zamkniętego w buteleczce. 
Wzmacnia cebulki włosów, przyśpiesza ich porost i pobudza skórę głowy do produkowania babyhair :)

Na szczęście w moim przypadku nie podrażnia skóry głowy, więc mogę jej używać do woli :)


Cena: ok 2 zł
Pojemność: 115ml




Mam nadzieję, że będę zadowolona ze wszystkich zakupionych produktów :)

Może któraś z moich czytelniczek używała powyższych kosmetyków (oprócz wody brzozowej, bo tą znam) i może coś więcej o niej powiedzieć ?


Pozdrawiam  RedHairControl

2 komentarze :

  1. Ja się zastanawiałam nad tą emulsją gloria, ale dziewczyny piszą że ona działa cudownie jedynie na włosy mało wymagające. Uważam że moim do takiego stanu wiele brakuje wiec nie zakupiłam (jeszcze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro działa cudownie na włosy mało wymagające, to pewnie nie działa wcale :< No cóż przetestuję i się okaże :) W końcu 3 złote to nie majątek

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets