Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt! Kilka słów do Czytelników :)



Święta Bożego Narodzenia to jedno z najpiękniejszych świąt jakie obchodzimy w ciągu roku. Kolędy, stajenka i opłatek to ich nieodłączny element. Tradycyjnie ozdabiamy drzewko, przygotowujemy potrawy i obdarowujemy się prezentami.

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim swoim Czytelnikom rodzinnych świąt, bogatego Mikołaja, sukcesów w blogowaniu (i nie tylko!), radości życia i oby Nowy Rok był jeszcze lepszy od Starego! Dziękuję, że jest Was, aż tylu :)
Prawdę mówiąc, nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania moim blogiem.

Dziękuję, że jesteście


Słyszałam, że świąteczne życzenia mają magiczną moc, więc mam nadzieję, że wszystkie się spełnią



Pozdrawiam  RedHairControl

3 komentarze :

  1. Wzajemnie wesołych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt :)
    PS. słodkie to zwierzątko w czapce po prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie :)
    Wesołych i pełnych miłości świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets