Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

wtorek, 28 stycznia 2014

Tonik Babci Agafii działa cuda!

Hej Piękne ;)

26 grudnia na moim blogu pojawił się post dotyczący zakupu Toniku Babci Agafii.

Właśnie mija miesiąc od pierwszego użycia, Tonik się kończy więc postanowiłam napisać recenzję.



Tonik jest jak najbardziej wydajny, przez miesiąc codziennego wcierania zostało mi jeszcze trochę więc generalnie zużycie jest niewielkie, a przyznaję, że wcierałam go dosyć obficie : ) Cena czyli 14.50 za 150ml myślę, że jest bardzo dobra.


Dlaczego go polubiłam ?

Tonik ma składniki pochodzenia naturalnego są nimi: tatarak zwyczajany, kminek, kora dębowa oraz rdest ostrogorzki. Wcierka nie zawiera szkodliwego alkoholu, który może wysuszyć nam skórę głowy.
Wcierka o dziwo nie obciąża włosów, przynajmniej mi się to nie zdarzyło.

Producent zaleca nakładanie wcierki na całą długość włosów, szczerze mówiąc absolutnie sobie tego nie wyobrażam, bo to są w końcu zioła. Moje włosy nie za bardzo lubią się z ziołami więc nie testowałam toniku na całej długości. 

Tonik miał zapobiec wypadaniu włosów i rzeczywiście tak się stało! Włosy znacznie mniej wypadają, co więcej podejrzewam, że może nawet trochę szybciej mi rosną ! Niestety nie wiem dokładnie jakiej długości włosy miałam w momencie rozpoczęcia kuracji, ale sama zauważyłam, że są trochę dłuższe. Na pewno nie jest to efekt picia drożdży bo te piję dopiero od 13 stycznia.


Ogólnie mówiąc jestem bardzo zadowolona z toniku i bardzo go polecam. Fajnie pachnie i szkoda, że zapach się ulatnia.
Jeszcze nie wiem czy kupię następne opakowanie. Zastanawiałam się nad kozieradką jednak nie lubię wcierek domowej roboty bo w porównaniu do maseczek trzeba przechowywać je w lodówce i szybko się psują. No i jeszcze drożdże. Nie chcę stosować kilku rzeczy na raz, bo nie wiem co najbardziej przyczyni się do oczekiwanego efektu.

Moja ocena 4,5/5 :)

Używałyście ? Co o nim sądzicie ?



Pozdrawiam  RedHairControl

3 komentarze :

  1. Najpierw pomyślałam, że to tonik do twarzy a tu taka niespodzianka :D
    Coraz częściej czytam pozytywne recenzje na temat kosmetyków babci Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy się nie spotkałam z kosmetykami babci Agafii...gdzie można kupić ten tonik??
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach zielarskich. Ja kupiłam go za 14 zł, ale czytałam, że niektóre dziewczyny znajdują go również za 10. Jeżeli nie znajdziesz w żadnym stacjonarnym sklepie poszukaj w sklepach internetowych :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets