Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

poniedziałek, 3 lutego 2014

Super wysyp baby hair!

Hej :)

Wybierając się dzisiaj do miasta nie miałam czasu na układanie włosów wiec postanowiłam upiąć zwykłego kucyka. Od ponad tygodnia prawie w ogóle nie upinałam włosów, a jeśli już to tylko naolejowane. Moim oczom ukazała się piękna warstwa nowych baby hair ! Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam gdy zobaczyłam je w lusterku. Włoski są delikatne i sterczą w każdą stronę, jednak niespecjalnie mi to przeszkadza, po prostu cieszę się że są ! Myślę, że jest to efekt Toniku Babci Agafii, którego recenzję pisałam TUTAJ. Co prawda od 13 stycznia piję drożdże jednak nie wydaje mi się żeby bejbiki tak szybko wyrosły, na pewno nie takie długie.






Pozdrawiam  RedHairControl

6 komentarzy :

  1. Ale miła niespodzianka Ci wyrosła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne baby hair :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie:)Ja miałam baby hair po olejku z czerwoną papryka z GP, teraz wcieram kozieradkę i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też używałam olejku z papryczką jednak strasznie przeszkadzał mi jego silny zapach. Nie wiem czy każde olejki tak pachną, może jedynie mój był taki intensywny... Myślę nad powrotem do tego olejku :)

      Usuń
  4. haha jakie fajne maluchy, faktycznie drożdże powodują wzrost włosa, ale nie aż tak szybko ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets