Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

czwartek, 11 grudnia 2014

To co kocham w świętach najbardziej czyli Christmas Tag!

Cześć!


Święta zbliżają się wielkimi krokami, ja od kilku tygodni kupuję ozdoby i prezenty świąteczne. Myślę nad postem dotyczącym dekoracji na choinkę i do pokoju, jeszcze co prawda nic nie zmieniłam, ale wkrótce się to zmieni
:) Święte są piękne więc zapraszam Was na Christmas Tag!

Te lampki zrobiłam sama! :))


1 - Pierwsze skojarzenie ze Świętami?
Szał świątecznych zakupów i masa ozdób które kupuję już na kilka tygodni przed świętami. 

2 - Ulubiony świąteczny film?
Nie mam w zwyczaju oglądać świątecznych filmów, czasami obejrzę Kevina.

3 - Ulubiony świąteczny kolor? 
Czerwony i złoty, najlepiej z dużą ilością brokatu <3

4 - Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?
Odświętnie. Święta to wyjątkowy czas, który spędzam z rodziną, nie wyobrażam sobie być wówczas w piżamie. 

5 - Jeśli w tym roku miałabyś dać prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
To było by bardzo egoistyczne, ale chyba zrobiłabym prezent sobie samej :D Nie umiem wybrać, kto w moim życiu jest najważniejszy, bo takich osób jest kilka. Najlepiej zrobić prezent sobie samemu, inni również by coś sobie kupili i gitara :D

6 - Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
W Wigilię, ostatnio przychodzi do mnie prawdziwy Święty Mikołaj :D

7 - Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Nie, ale nie jestem jakoś specjalnie uzdolniona manualnie więc i tak na pewno by mi nie wyszło ;)

8 -  Gdzie spędzasz przerwę świąteczną?
W domu. Leżę i czekam aż schudnę po świątecznym obżarstwie

9 - Jakieś świąteczne życzenia?
Jeżeli chodzi o prezenty to marzy mi się szczotka z włosia dzika. A ogólnie to spokoju i rodzinnej atmosfery! <3

10 - Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Uwielbiam zapach choinki, tej żywej oczywiście. No i zapach świątecznego stołu <3

11 - Ulubione świąteczne potrawy?
Pierog z kapustą i grzybami <33

12 - Bez czego nie wyobrażasz sobie świątecznego wystroju domu?
Choinka jest obowiązkowa, dodatkowo lampki i stroiki świąteczne porozstawiane wszędzie gdzie to możliwe :)




15 komentarzy :

  1. Pierogi z kapustą i grzybami też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Czekam aż schudnę" - hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 i 8 mnie rozwaliły, podpisuję się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o nr 3 to zdecydowanie polecam Love Actually <3 Cudna obsada i świetna fabuła :) Wprawdzie nie oglądam tego filmu co święta ale bardzo lubię do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam więc może obejrzę jak znajdę czas. Jak na razie przygotowania do świąt pełną parą więc i czasu niewiele mam :D

      Usuń
  5. 8 bardzo podobnie. ;] I tak czekam każdego roku. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie caały czas przychodził Mikołaj...az wkońcu mając kilka lat...zorientowałam się że ten dziad ma kolczyki mamy!! (do dziś nie wiem czemu to akurat mama się przebierała) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to urocze :D Mnie i siostrę zawsze oszukiwali, że prezenty są schowane na podwórku, a tak na prawdę to była wielka ściema, bo zanim ja i siostra się ubrałyśmy w swetry, czapki i kurtki to bracia cioteczni zdążyli przynieść prezenty "niby od Mikołaja" :D

      Usuń
  7. u mnie również czerwień i złoto to kolory świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za pytanie z tymi prezentami, przecież w polsce otwiera się je w wigilię, taka tradycja :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, otwieranie prezentów następnego dnia to chyba raczej zwyczaj z zachodu ;)

      Usuń
  9. zapach choinki zgadzam się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super notka, można się dowiedzieć co nieco o Tobie ! :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets