Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świąt!



Ho ho ho!




Czy są tu jakieś grzeczne dzieci ? Nie znam osobiście swoich czytelniczek, ale myślę, że żadnej z nich rózga się nie należy. To już moje drugie blogowe święta i chciałabym złożyć Wam życzenia.

Życzę Wam pięknych, rodzinnych świąt, spełnienia najskrytszych marzeń, wielkiej miłości na całe życie i oby najlepszy dzień tego roku był najgorszym dniem roku następnego, a wtedy wszystkie kolejne będą już tylko lepsze! Dla włosomaniaczek życzę pięknych włosów, które będą idealne w każdym calu.
Dziękuję, że jesteście ze mną! To dla mnie bardzo dużo znaczy. Od pierwszego posta nie było dnia abym nie myślała o blogu i o moich czytelniczkach. Jesteście wspaniałe! Dziękuję ! <3






12 komentarzy :

  1. Wesołych świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych, radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam byłam grzeczna - grzecznie dbałam o siebie i włosy :D Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, jak miło, że o nas pamiętasz :) Tobie też życzę wesołych i radosnych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też życzę pięknych włosów :)! I wszystkiego, czego tylko zapragniesz :) Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako Twoja czytelniczka bardzo dziekuje i wzajemnie zycze spokojnych i radosnych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt rudzielcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzię-ku-je-my
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i nawzajem ! :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets