Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

piątek, 2 stycznia 2015

Porównanie masek Kallos- tabela

Cześć :)


Od jakiegoś czasu testuję maski Kallos. Wielkie opakowanie i niezła wydajność sprawiają, że ciężko jest zużyć szybko jedno opakowanie, a co dopiero kilka. Dziś chciałabym Wam przedstawić zestawienie czterech masek Kallos, które miałam przyjemność na sobie testować. O jednej z masek nie wspominałam na blogu, bo używałam jedynie mniejszej pojemności, ale jak widać znalazła się w porównaniu. Zapraszam do czytania :)

Kliknij aby powiększyć!
Jak łatwo wywnioskować zdecydowanie wygrywają Keratin oraz Color. Obie maski bardzo lubię, ale rzadko mi się zdarza wracać drugi raz do tego samego produktu, zdecydowanie bardziej wolę testować. Myślę, że jeżeli miałabym do nich wracać to raczej do małych opakowań bo są po prostu poręczniejsze. Mam przed sobą jeszcze kilka masek Kallos, które bardzo chcę przetestować :)


Jak u Was sprawdzają się te maski ?



20 komentarzy :

  1. Przyznam że Kallosa żadnego nie próbowałam i na razie się na to nie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywalam Keratin, i rowniez bylam zadowolona. Teraz testuje Omega :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kusi mnie omega :)

      Usuń
    2. Noo mnie też kusi Omega i Blueberry :)

      Usuń
    3. Mnie kusi Omega i Milk, a dodatkowo ten nowy Kallos Botox :D

      Usuń
    4. Stałam przed wyborem botox, omega czy keratin i wybrałam tę ostatnią. Mam ostatnio parcie na keratynę. :)

      Usuń
  3. Ja miałam Latte i Frutte :) Teraz bardzo chciałabym przetestować Banan albo tą z algami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie! :) bardzo lubię maski kallosa i rzeczywiście keratin jest jedna z najchętniej przeze mnie używanych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Color jeszcze nie miałam:) Bananową chętnie kupuję jak potrzebuję czegoś mocniejszego się gam po Keratin , co do Silk mam takie same odczucia jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłam się na Keratin, ponieważ jest bardzo chwalona w blogosferze. Niestety, u mnie kiepsko się sprawdza :) Pozostanę przy Biovaxach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko Keratin ale kusi mnie jeszcze Banana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, ja mam bananową, Late i algową, ale jeszcze za krótko ich używam, żeby oceniać, jak działają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam chrapkę na tą bananową ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wersję keratin i banana, a ostatnio zachwycam się nowym blueberry :)
    Color jest ok, silk nie miałam :)
    Latte nie pasuje mi, chocolate chyba też tak średnio.

    Jakie różne te kallosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja muszę wypróbować Kreatynową i Bananową, bardzo podoba mi się takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tylko wesrje bananowa i keratin i zdecydowanie ta druga bardziej i mi przypadla do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. keratin też lubię :) pozostałych nie mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam Latte, Banana i Algae. Wszystkie bardzo lubię chociaż algowej tak rzadko używam, że póki co nie umiem ocenić jej wpływu na moje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam teraz kallos fruta jest super :)zastanawiam sie nad placentą ,czy po niej naprawde rosną włosy myslę tu o łysiejacych placach na głowie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem fanką Keratin i Blueberry. Kupuję je na allegro : sklep-ekomed. Super ceny i jakość. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=33485267&order=m&string=kallos&search_scope=userItems-33485267&bmatch=engagement-v10-promo-sm-sqm-china-light-fas-1-1-0923

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets