Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

środa, 1 lipca 2015

Wakacje z Merz Special

Witam Was cieplutko!


Właśnie zaczęły się moje wakacje i postanowiłam wybrać się na kilka dni na wieś do rodziców mojego chłopaka- odpoczynek idealny <3


Kilka dni temu napisała do mnie przedstawicielka firmy Merz Special z propozycją współpracy na podstawie której miałam dostać do testów suplement diety Merz Special- tabletki na włosy, skórę i paznokcie. Kuracja ma trwać pełne 3 miesiące i właśnie taki zapas tabletek dostałam. Będę szczera- mój obecny stan włosów, skóry i paznokci jest na tyle beznadziejny, że suplement będzie miał na prawdę wyzwanie.



Pokrótce opiszę stan swojego zdrowia aby mieć pełen obraz tego jaki wpływ mają tabletki :
Skóra: wągry, zapchane pory, kilka wyprysków. 
Włosy: wypadają w dużej ilości- ich główny problem z którym sobie nie radzę.
Paznokcie: armagedon, łamiące i rozdwajające się, kruche, suche, wolno rosną- ogólnie beznadzieja.





Jak widzicie nie dzieje się dobrze, stres sesyjny i kilka innych czynników negatywnie wpłynęło na mój organizm i niestety, ale nie jestem w stanie z tym poradzić. Skórę i włosy może bym jeszcze jakoś ogarnęła, ale paznokcie są koszmarne. Zawsze miałam takie jak wyżej opisane, ale teraz jest dobry moment na to aby jakoś wpłynąć na ich stan.

Idealnym momentem na rozpoczęcie kuracji będzie 1 lipca. A więc CZAS START!




Tabletki są wielkości emenemsów więc nie powinnam mieć problemu z łykaniem ich ;)





Znacie ten suplement diety?

6 komentarzy :

  1. Ja co prawda nie łykam na razie suplementów w postaci tabletek, ale zaczęłam regularnie pić pokrzywę. Zauważyłam osłabienie włosów, więcej ich wypada więc staram się je wzmocnić od środka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie łykałam tego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje paznokcie są w beznadziejnym stanie, ciekawe jak u mnie by się sprawdził ten suplement :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od wczoraj się zawzięłam i biorę Biotebal, będę olejować skórki wokół paznokci i od dwóch tygodni używam Nail Teka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale z własnego doświadczenia - trzeba pobrać co najmniej z 3 miesiące, żeby zobaczyć różnicę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych testow i super wypoczynku Kochana :)!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets