Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

niedziela, 5 lipca 2015

Niedziela dla włosów #44- silikonowa pielęgnacja + aktualizacja włosowa

Hej!


Ostatnia moja nieobecność jest spowodowana wyjazdem na wieś do rodziców mojego chłopaka gdzie na szczęście odpoczywam od komputera i internetu. Niestety silne słońce, zmiana wody i przede wszystkim brak olejowania niekorzystnie wpłynęła na stan moich włosów, dodatkowo przez cały tydzień stosowałam pielęgnację typowo silikonową.



Włosy umyłam szamponem Schauma do włosów farbowanych, na dosłownie 3 minutki nałożyłam maskę Garnier Olia- dokładnie tę która jest dodana do farby. Na noc włosy zabezpieczy fluidem z Syoss i związałam je w koczka ślimaczka.




Aktualizacja włosowa:

Oczyszczanie:
Garnier Ultra Doux siła 5 ziół
Garnier Fructis 3 olejki

Nawilżanie:
BingoSpa maska z proteinami mleka
Placenta
Kallos Omega
Bania Agafii maska miodowo-jagodowa
Rosyjska maska drożdżowa

Olejowanie:
Oliwa z oliwek
Olej z pestek winogron
Olej sezamowy

Dodatkowo:

Farbowanie- Garnier Olia

Szczerze mówiąc było dosyć ubogo jeżeli chodzi o olejowanie, miałam na to mało czasu i przede wszystkim brakuje mi dwóch olejów na które czaję się od jakiegoś czasu, ale jakoś nie mogę się wziąć za siebie i ich poszukać. Farba Garnier Olia bardzo szybko się wypłukuje, włosy są rozjaśnione i lekko przesuszone słońcem więc jak na razie nie planuję farbowania.

Przepraszam Was jeżeli w najbliższym czasie będzie mnie mniej na blogu, ale potrzebuję odrobinę odetchnąć. Nie wiem czy to wypalenie, czy coś innego, ale potrzebuję odciąć się od pisania na kilka dni. Postaram się regularnie wrzucać NDW, ale nie wiem co z tego wyjdzie.



7 komentarzy :

  1. I dobrze bo odpoczac powinno się :) Twoje wlosy są i tak piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej odpocząć jakiś czas i tu wrócić niż na siłę być a potem na stałe odejść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kallos omega to moj ulubieniec ostatnio :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny masz kolor włosów. Czasem fajnie jest tak sobie trochę odpocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno Ci się przyda odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wypoczywaj, wiem jak to jest, może wypalenie przejdzie ;) i zatęsknisz a taki wyjazd wyjdzie Ci na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets