Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

niedziela, 30 sierpnia 2015

Akcja Wakacyjne Olejowanie- WIELKA PROŚBA DO UCZESTNICZEK :)


Siemka!

Ostatnio sporo pracuję, wracam bardzo zmęczona do domu i nie mam siły ani czytać ani pisać postów. Jednak zbliża się wrzesień, a co za tym idzie ostatni dzień sierpnia jest ostatnim dniem Akcji Wakacyjnego Olejowania.
Dla przypomnienia, akcja rozpoczęła się 1 czerwca i trwała 3 miesiące :)






Nadeszła pora na podsumowania! Bardzo proszę wszystkie uczestniczki akcji o podesłanie mi na maila kilku zdjęć i krótkich treściwych opisów swoich włosowych poczynań :)

Maile kierujcie na:

redhaircontrol@gmail.com





5 komentarzy :

  1. wakacje to nie była dla mnie dobra pora na olejowanie - wyjazdy, może kiedy indziej sobie "poolejuję" ;)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety musiałam odpuścić - bogata pielęgnacja mi nie służyła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam ale nie wiem czy doszło, ciągle jakiś błąd po wysłaniu wyskakiwał :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlę dziś wieczorem, mam nadzieję, że nie będzie za późno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog ! juz wiem ze bede zagladac tu czesciej.
    zapraszam do mnie, odwdzieczam sie za kazda obserwacje :d
    mania-wecandoit.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets