Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Kilka zdjęć włosów, olejowanie, farbowanie, Merz Special,

Hej!


Przepraszam Was, ale wakacje są mi tak bardzo potrzebne, że nie jestem w stanie zmobilizować się do regularnego pisania. Jedyne co robię regularnie to praca, olejowanie i suplementacja tabletkami Merz Special. Zdarzył się jeden dzień, który był tak okropny, tak dołujący i tak niemiłosiernie wkurzający, że jedyne na co miałam ochotę to inwestycja pieniądza. Kupiłam maskę do włosów, farbę i granatową sukienkę. Wszystkie rzeczy były strzałem w dziesiątkę, a zwłaszcza farba, która nie lądowała na moich włosach od ponad 2 miesięcy.

Zażywam tabletki Merz Special trochę ponad 1,5 miesiąca, a jeszcze drugie tyle przede mną. Efekty?
Jak na razie jestem pod wrażeniem!





Skóra:
W zasadzie nie zauważyłam większej zmiany. Mam problematyczną cerę, która lubi się przesuszać i ma całe mnóstwo zapchanych porów (jedynie korund trochę pomaga). Jestem opalona więc skóra automatycznie wygląda zdrowiej.

Włosy:
Mniejsze wypadanie- nie przestały wypadać całkowicie, ale wypadają mniej. Sporo włosów mi wyrosło, ale są jeszcze dosyć krótkie więc nie uzupełniają ubytków po wiosenno-letnim wypadaniu. Mam sporo babyhair, których nie mogę upiąć, bo fruwają, grzywkę muszę podcinać co 2 tygodnie bo zarastają mi oczy :D Tabletki pobudzają do wzrostu nie tylko te włosy, które mam na głowie- niestety :(
Po 2 miesiącach od farbowania w tym 1,5 miesiąca brania tabletek miałam 4 cm odrost, który pokryłam już farbą, więc jest moc!

Paznokcie:
Szok! Serio jestem pod wrażeniem, że moje paznokcie mogą tak szybko rosnąć. Do tej pory jedyne co jakoś na nie wpływało była odżywka Eveline 8w1, potem przez (aż) tydzień używałam diamentowej odżywki Golden Rose- jest bez formaldehydów, jednak moja praca nie pozwala na malowanie paznokci więc obecnie nie maluję ich w ogóle. Paznokcie rosną szybko i odpukać nie rozdwajają się i co ważnie nie łamią się (obym nie zapeszyła). Więcej nie oczekuję :D

Przede mną jeszcze 1,5 miesiąca- trzymajcie kciuki żebym wytrwała!
_____________________________________
Wakacje to również okres intensywnego olejowania włosów. Zakupiłam olej musztardowy, lniany i oliwkę BDFM i olejuję przed każdym myciem. Prawie zawsze jest to olejowanie całonocne, bo włosy myję tylko rano i to co drugi dzień :)
Olejuję również ze względu na farbowanie które przesuszyło włosy. Do malowania użyłam farby Artego 8,46, który oczywiście wyszedł czerwony, ale na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć efekt po 4 myciach, w tym jedno w jeziorze ;D

Uwaga! Wiem, że zdjęcia w zachodzącym słońcu nie uwydatniają koloru, który mam obecnie na głowie, ale z drugiej strony zdjęcia w sztucznym świetle wyszłyby o wiele gorzej :)






Powiem tylko jedno. Nigdy więcej farb drogeryjnych. Już 3 raz używam farb fryzjerskich i jestem z nich na prawdę zadowolona, co prawda pierwsza była totalnym niewypałem, ale kolejne są na prawdę dobre. Jak na razie nie planuję kupować żadnych innych :)

Włosy rosną, swoim powolnym tempem, olejuję regularnie, ale końcówki już sporo przeżyły. Od ostatniej wizyty u fryzjera były już 3 farbowania!!! Co oznacza, że końcówki są lekko przesuszone, myślę, że jeszcze 1,5 miesiąca z MS i po kuracji zawędruję do fryzjera i po prostu podetnę włosy. Ze zniszczeń po nieumiejętnej pielęgnacji pozostało mi jeszcze jakieś 4-5 cm ale podzielę to na dwie wizyty :)

Mam masę artykułów do nadrobienia!

Co u Was słychać? Jak Wasze włosy? :)

17 komentarzy :

  1. Wyglądają na takie gładziutkie na tych zdjęciach <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie prezentują się Twoje włoski na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tym suplemencie, ale 2cm na miesiąc to dla mnie naprawdę byłoby bardzo dużo Trzymam kciuki, aby efekty były jeszcze lepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie też te suplementy świetnie działają, a farb drogeryjnych już nie stosuję od ponad roku i na dobre to włosom wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od ponad 70 dni nie farbuję włosów i nie ukrywam, że jestem z tego wyniku bardzo zadowolona :D Chciałam, żeby trochę odpoczęły, a odrosty nawet mnie tak bardzo nie irytują. Planowałam farbowanie przed pójściem do szkoły, ale teraz sama nie wiem czy jest sens, skoro nie czuje się źle w odrostach. Rzadko sięgam po jakieś suplementy czy witaminy, muszę to nadrobić. Włosy bardzo ładnie się prezentują, chciałabym je zobaczyć na żywo :D Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No przepięknie wyglądają! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja bym dala za przyrost 2cm miesiecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę gdzie nie spojrze to wszędzie zagościły zmiany na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy ostatnio maja się wyjątkowo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafione zakupy zawsze potrafia podniesc na duchu ;) Piekny kolor i super przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten suplement czeka na mnie w szafce, więc spodziewam się podobnego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor włosów;) Być może ja także skuszę się na suplementację Merz Spezial

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets