Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

piątek, 31 października 2014

Październikowa aktualizacja włosowa



Cześć!

Dzisiaj Halloween. Ja nie obchodzę tego święta, ale jeżeli ktoś szuka inspiracji makijażowej to zachęcam do KLIKNIĘCIA. Pod linkiem znajdziecie moja wersję upiornej charakteryzacji :)

Koniec miesiąca wiąże się z włosową aktualizacją! Zapraszam do czytania!



Oczyszczanie:
- Isana do włosów rudych 
- Chantal Sessio do włosów farbowanych
- Biały Jeleń

Odżywianie:
- Odżywka Loreal Preference załączona do farby
- Kallos Keratin
- Kallos Colour ( recenzja wkrótce)
- olej z pestek winogron
- olej lniany
- oliwa z oliwek
- olejek rycynowy (głównie na skalp)
- BDFM
- maski domowe z dodatkiem olejków, mąki ziemniaczanej, jogurtu naturalnego, jajka oraz alg morskich 


Zabezpieczanie:
- Jedwab Chi


Dodatkowo:
- upinanie włosów na noc
- ograniczenie mycia włosów
- suchy szampon Batiste


Włosy są w całkiem niezłej kondycji chociaż wydaje mi się, że znów się trochę częściej puszą. Włosy myję co drugi dzień. W dniu mycia zazwyczaj ratuję się upięciami i suchym szamponem. Staram się nakładać na nie różne odżywki przed myciem, czasami wychodzi, czasami nie. Stan włosów na długości jest dobry, ale końcówki są w złym stanie. Następne podcinanie planuję dopiero pod koniec listopada, albo jeszcze później. Jak na razie nie mam określonego dnia farbowania, ale farbę już wybieram. 

Po miesięcznej pielęgnacji włosy wyglądają tak:








Myślę, że jest całkiem nieźle :) Szkoda tylko, że rosną wolniutko, a szybko się je ścina ;p


Oczywiście nie mogłam się oprzeć i czekając na autobus skoczyłam do Hebe i kupiłam Kallos Banana! Dużo dobrego się naczytałam i chciałam ją kupić. Wiem, wychodzę na osobę, której największą ambicją jest przetestowanie wszystkich masek Kallos, ale z drugiej strony czemu by nie ? :) 


Jak się trzymają Wasze włoski ? :)

12 komentarzy :

  1. Piękne włosy ;) widać ze o nie dbasz ! U mnie również aktualizacja włosów tylko że dopiero pierwsza na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kallos bananowy jest na mojej chciej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę się w końcu ogarnąć i przygotować aktualizację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy, bardzo zadbane i ten kolor pasuje Ci idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy sa w calkiem niezłym stanie, kolor tez fajniutki <3 a będzie tylko lepiej z czasem.

    OdpowiedzUsuń
  7. U wow! Bardzo dużo olejowałaś włosy w tym miesiącu! Zazdroszczę takiego dużego asortymentów olejów! Ale to dobrze! Wyjdzie to Twoim włosom na pewno bardzo na zdrowie i piękno! Prezentują się świetnie! Tak trzymaj!!! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets